... Tekst alternatywny ...

Placki z cukinii.


Dziś prosty przepis na placki z cukinii.
Są delikatne, że rozpływają się w ustach. Idealna propozycja na śniadanie czy kolację. Choć ja jadłam je dziś, na obiad. 😛






SKŁADNIKI NA 6 PLACKÓW:


  • Cukinia — około 300 g.
  • Jajka — 2 sztuki.
  • Mąką kukurydziana — 20 g.
  • Ulubione przyprawy.
  • Olej kokosowy —10 g.


WYKONANIE:

Cukinie myjemy, odcinamy końce, ścieramy na tarce o grubych oczkach. Dodajemy dwa jajka mąkę kukurydzianą i dokładnie mieszamy. Dodajemy ulubione przyprawy, u mnie to pietruszka, koper, sól i pieprz. Placki smażmy na rozgrzanym oleju, na małym ogniu przez około 5 minut z każdej strony.





Całość ma:

  • Kalorie - 376
  • Białko- 22,5 g.
  • Węglowodany: 27 g
  • Tłuszcz: 24 g.

3 komentarze:

  1. Ciekawe czy w wersji z piekarnika też byłyby dobre? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamiast mąki daje marchewkę i robię w formie omleta ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypróbuje dzisiaj przepis, bo akurat mam kilka kilogramów cukinii, którą dostałam od bratowej.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 FIT KOLEŻANKA , Blogger