... Tekst alternatywny ...

Malinowo- kokosowe kulki mocy!


Lubicie maliny? Bo dziś mam przepis dla miłośników malin i kokosów.
Malinowo- kokosowe kulki mocy!




SKŁADNIKI:

KULKI:
  • Wiórki kokosowe- 200 g.
  • Maliny (świeże lub mrożone) - 100 g.
  • Miód lub inny słodzik do smaku.
  • Mleko kokosowe - 50 ml.
POLEWA:
  • Gorzka czekolada - 100 g.
  • Mleko kokosowe- 3 łyżki.
WYKONANIE:
W blenderze miksujemy kokosy. Jeśli masa jest, za sucha dodajemy troszkę mleka i dalej miksujemy.
Gdy już uzyskamy masło kokosowe, to dodajemy miód i maliny. Wszystko razem miksujemy.
Gotową masę chowamy do lodówki na 2 godziny.
W garnku roztapiamy czekoladę z dodatkiem mleka.
Gdy masa malinowa będzie dobrze schodzona, to formujemy kuleczki i umieszczamy je na papierze do pieczenia. Uformowane kuleczki polewamy polewą czekoladową. I chowamy do lodówki na godzinę.



6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Są pyszne! I proste w wykonaniu. Jeśli, ktoś nie lubi malin to może dodać truskawki czy borówki :)

      Usuń
  2. Jaką czekoladę wybrać? Nie raz miałam taka sytuacje gdy brałam czekoladę do kąpieli wodnej dodałam mleka i nagle czekolada zrobiła się w jedną stała kulkę 😞

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaką czekoladę wybrać? Nie raz miałam taka sytuacje gdy brałam czekoladę do kąpieli wodnej dodałam mleka i nagle czekolada zrobiła się w jedną stała kulkę 😞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś dostałam czekoladę Vivani, która miała aż 99 % kakao. Ale nigdy nie widziałam jej w sklepach :-) Była najlepsza.
      Nigdy nie miałam też sytuacji, żeby zrobiła mi się czekoladowa bryła :)
      Polecam Lindt Excellence Czekolada 85% :)

      Usuń
  4. Mleko kokosowe stała część czy ta płynna?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 FIT KOLEŻANKA , Blogger