... Tekst alternatywny ...

Koktajl na wtorek: Koktajl z burakiem, jagodami i nasionami chia.


Przepraszam wszystkich, którzy czekali wczoraj na obiecany wpis, z przepisem.
Po ciężkim dniu w pracy nie byłam, w stanie usiąść normalnie do komputera. Dlatego dziś wszystko nadrobię i dodam nawet post z koktajlem na czwartek. 😏


DZIEŃ II- Koktajl z burakiem, jagodami i nasionami chia.


Koktajl jest bardzo gęsty. Z podanych składników wyjdzie zdecydowanie więcej niż jedna porcja.
Więc można podarować przyjacielowi, porcję zdrowia🌸




SKŁADNIKI:


  • Ulubione mleko roślinne - 1 szklanka.
  • Borówki, świeże lub mrożone - 1/2 szklanki.
  • Ugotowany, starty burak - 1 średnia sztuka.
  • Limonka - 2 sztuki.
  • Nasiona Chia - 1 łyżka.

WYKONANIE:

Buraka można szybciej zetrzeć na tarce lub drobno pokroić. Wyciskamy sok z limonki.
Wszystkie składniki miksujemy dokładnie, na gęsty koktajl.


4 komentarze:

  1. Może to wydawać się dziwne, ale nie jestem w stanie znieść w koktajlach nasion chia. Wiem, że są zdrowe, że to superfoods, ale ich konsystencja moim zdaniem wszystko psuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie z kolei nie za bardzo smakuje burak w koktajlach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny przepis dla mnie. Zwłaszcza biorąc pod uwagę kilogramów buraków w lodówce.

    OdpowiedzUsuń
  4. O akurat mam w domu jagody i buraki. Czas na koktajl!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 FIT KOLEŻANKA , Blogger